Hem ljuva hem - Östersund

Sitter å smälter maten... har gjort de senaste två timmarna men är fortfarande proppmätt, kan nog bero på att det blev middag först klockan 22.30 då jag kom fram.

Satt å pluggade matte på bussen och hann tänkta o planera en hel del.
  ... men ibland... jag sitter och kommer på massa bra saker, men så kommer jag tillbaka till verkligheten o plötsligt känns det andra så långt borta.

Jag vet att jag kan, och jag vill ju!
Alla redskap och verktyg FINNS ju. Det handlar bara om min egna vilja att hitta och ta utforska dem.
Det är en utmaning och jag gillar utmaningar! Jag tycker om att påbörja nya saker - "dra igång nya projekt", samtidigt har jag lite sämre tålamod och vill att nånting ska hända ganska omgående.


Puss till min älskade Andreas, min älskling som har tålamod utöver den här världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0