En liten påminelse till mig själv!

Idag har det varit en helt underbar dag!  Det är sånna dagar som verkligen motiverar mig att prestera ännu mer och ännu bättre! 

För det första hade vi redovisning idag där vi redovisade vårat förslag på utvärderingsmall. Allt var på engelska med en del halvkluriga ord.... och det gick JÄTTEBRA! Utöver uppdraget som man kunde få - vilket vi inte vet vem som fått än... så fick vi ett vid sidan om för att våran presentation var så bra!  Jag är så nöjd med vårat arbete!!
För det andra fick jag tillbaka juridikuppgiften som jag klarade galant!!
För det tredje så fick jag tillbaka examinationer från förra momentet och det gick superbra!!
För det fjärde så håller jag på och skriver en annan utvärdering som går hur bra som helst, jag vill inte ens sluta skriva för jag har så mycket idéer jag vill få med.

För det femte... det som gjorde den här dagen komplett... kommentarerna efter gruppchaten i juridik:

**: Ska vi ta Amelas rakt av?? Är nog lika mitt fast lite utförligare för att jag ska känna mig nöjd iaf...

  (20:33:12) : Eller är det nåt mer att tillägga?

  (20:33:19): Kan vi inte köra på det Amela säger

  (20:33:) : Känns som att du (Amela) har fått med det mesta

och så blev det!

Ibland måste man påminna sig själv om att det verkligen är värt (eller att det kommer att vara värt!) allt arbete man lägger ner på en viss uppgift. Även fast det kanske känns tungt då man är mitt i.
 Det underlättar såklart om man har inställningen att det är roligt och intressant att lära sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0