Onsdag

Pirrig som jag är har jag redan förberett en massa olika outfits som jag ska ha med på  l ö r d a g! Tror dock att jag kommer att få plocka bort en del för det är verkligen  j ä  t  t e  m y c k e t! Massa nya och oanvända kläder och skor som jag vill ha med mig iallafall :) som jag hunnit köpa mellan arbetspassen.

Idag, torsdag och fredag kvar på jobbet sen så. Det ska bli så skönt, man ska aldrig säga aldrig men trots bra betalt och bra avtal som jag fick så kommer jag nog  i n t e  tillbaka till stället igen. En sak är väldigt bra iaf, jag har hunnit läsa en stor del av höstens kursbok... helt ok.

Har haft världens  värsta inflamation i tanden som bråkat med mig i en evighet. Igår fick jag det fixat och pencilin utskrivet, första gången.. men det får vänta tills vi kommer tillbaka. Idag blir det ett läkarbesök för magont som jag också haft en evighet och sen så är jag redo.


Värst vad den här sommaren har gått fort.. längtar redan jättemycket till nästa,. Ibland måste jag däremot påminna mig själv att landa och leva idag och inte bli så uppivarv för det som ska komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0