Tisdag

Sitter här och väntar på att det ska bli middag! Sisådääär skönt att ine behöva laga själv.... men ändåååååå. Är ledig nu fram till... jaa tills jag åker upp till Umeå igen (15de)  för att göra lite småsaker.. några seminarier (med typ hundra dagar mellan dem), examinationsuppgift på fjärde momentet (ETT TILL kvar efter det här. De klämde in 5 moment den här terminen, men NP) och hemtenta i juridiken.
Det är vad jag har kvar fram till sommarlovet: två examinationsuppgifter, en hemtenta och några seminarier......allt annat är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!! SÅ SKÖNT!! T.o.m en jäkla restuppgift har jag stökat undan. Igen, SÅ SKÖNT!

Samtidigt DRYGT att inte ha "nåt att göra". Även fast jag kan sova bort dagarna så skulle jag aldrig få för mig att göra det. Usch vilken å n g e s t   jag skulle ha!! Istället vänder jag upp o ner på saker och städar, bakar, läser, promenerar och imorrn ska vi till frisören :) Härligt!!


Längtar till NÄSTA termin då jag ska läsa   e k o n o m i . DET blir en utmaning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0