Tisdag

Det ringde nyss från mitt blivande sommarjobb... wohooo, jag fick det :):) och en löneförhöjning på det också! :) Vilken bra start på den här dagen :):) På måndag ska jag återkomma med exakta datum som jag kan jobba.

Min plan är att ta på mig så mycket som möjligt... för att slippa bli uttråkad under sommaren och undvika att tappa motivationen till nästa termin. Istället ska jag hålla igån gi sommar också! Jag ska läsa en av sommarkurserna jag har sökt - jag vill hinna få lite ledigt från skolan, men samtidigt inte tappa pluggmotivationen... så det är ju perfekt! :)

Min älskling kommer jobba för fullt här i Umeå och efter allt sommarjobbande väntar en resa för oss två tillsammans till nåt härligt ställe.

Jag tror att det kommer att bli en riktigt bra sommar och jag känner verkligen att jag är värd det... ingenting kommer gratis och jag vet att jag har gjort mig förtjänt av det :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0