Tandvärk

Gaah blir inte riktigt klok här! Inte nog med att jag vill typ skära bort höften p.g.a alla besvär så har jag världens jävla tandvärk nu!! Har suttit och knaprat på massa hårdbröd så det kanske är därför men faaasiken vad ont det ska göra då. Tur att jag har tandläkar tid FJÄRDE MAJ!!!















Klagade lite men tog bort allt. Ingen mår bra av att läsa massa klagomål och skit.
Så nu biter vi ihop här, fortsätter framåt och kämpar vidare :) För att jag tror att det är på bättringsvägen :)

En rolig sak, sjukgymnasten sa att jag har ben som en fotbollsspelare haha. Då snackar vi INTE om min frånvaro av stora vader - vilket var det första jag trodde att han menade.... han syftade istället på att jag var stel i en viss rörelse och trampar lite snett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0