Onsdag

Hej alla glada som hört av dig till mig... jag lever!!
Jag är bara väldigt upptagen med skolarbete. Åker ju hem till Östersund på fredag och jag vill stöka undan min examinationsuppgift fram till dess. Satte igång på allvar imorse och jag ligger mycket bra till just nu :)


....oturligt nog har jag inga pengar på mobilen, märkte det imorse då jag skulle ringa hem för att få hjälp med en sak. Inte då, jag fick klara mig själv. Iochför sig var det inte något stort jag behövde hjälp med...  hade problem med vilken sommarkurs jag ska läsa av de två jag sökt amerikas internationella relationer eller företagande på EU marknaden.
  Har fortfarande inte bestämt mig men efter att ha resonerat med mig själv lutar det åt den förstnämnda..

MSN fungerar inte för mig sen igår, skitskumt!!???!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag började bli orolig, men nu vet jag, vad bra :D

2009-04-29 @ 14:52:00
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0