Måndag

Puuh, kom på för 10 min sen att jag har tid hos sjukgymnasten idag! Jag bokade ju in det förra gången jag var där men som TUR var så var det inte förrän 17.45 så jag ringde dit och förklarade läget och avbokade. Förstående karl det där!
     Däremot sa jag inte att jag faktiskt inte har lust att gå på den där behandlingen mer för jag känner mig faktiskt skeptisk till det hela. En behandling går på 400kr och det känns lite mycket att lägga ut på det här.


Nu har jag just stökat undan en skolgrej... sjukt hur effektiv jag är då jag sätter igång. Fast iofs så är min strategi att jobba lite och kontinuerligt.. planera och pricka av. För att slippa göra allt på engång. Men den här grejen funkade det att stöka undan allt på engång.
Två saker kvar, en seminarieinlämning och en examination. Samt juridiken som ska in imorrn - fast den är klar.
     På fredag bär det av till Östersund igen :):)  Tanläkartid på måndag!! :(:(




Ska göra mig i ordning nu. Stefan och Alex ska hämta oss 17.00 för lite handling på ica maxi... sen ska jag laga en cool indisk gryta och bjuda på har jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0