Lördag

Blev en lugn kväll  hemma i Östersund, med god mat och fångarna på fortet ... nej robinsson menar jag! Förstår inte vart jag får "fångarna på fortet" ifrån hela tiden.. Iallafall känns det skönt att vara hemma! Däremot tror jag  A L D R I G  att jag har saknat min Andreas så mycket som jag har gjort dom här två dagarna!!

Det blir överlag en lugn hemma-tripp den här gången!
Äter en muskelinflamations medicin just nu som jag blir helt knasig av! Fanskapet innehåller laktos så jag går runt med ständig magont och ballong till mage. Hela jag känner mig alldeles uppsvälld! Och inte sa varken läkaren eller apotekstanten det! Aja, jag överlever några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0