Lördag

Idag promenerade vi ner till stan och handlade lite :)
En klänning blev det för mig och Andreas köpte skjorta och t-shirt!  Riktigt snyggt på honom.


Ikväll skulle det egentligen varit dejt med tjejerna, men det blev ändrade planer så jag följer med Andreas på kalas istället.
Ska ladda med lite sommrig malibu och cola :)





Annars händer det inte så mycket. Jag läser en massa bara. Eftersom jag inte får nån tid till ortopeden (trots TVÅ remisser) så har jag bokat tid hos sjukgymnast på tisdag. Har även gått och blivit min egen ortoped och sjukgymnast.. lånat flera böcker om smärta och inflamationer, gånganalys, anatomi och fysiologi. Läste ut alla böcker på en dag och visst har jag hittat en hel del. Nykelordet för att inte förrvärra skadan är   T R Ä N I N G, hmm det känns dock inte som nåt nytt.. däremot behöver jag utomstående hjälp för att  e v e t u e l l t  bli av med smärtan. En sak i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0