Fredag

:) Min älskling har äntligen bestämt sig för att gå och se "en shoppaholics bekännelser" med mig :):):):) Så ikväll blir det middag och bio!! Jag läääängtar! Det är tredje gången vi går på bio under vårat 28 månader långa förhållande...man lär sig att uppskatta de små sakerna väldigt mycket  :) myyyyyyyyyys.



Igår blev det utgång och förfesten var som vanligt hur rolig som helst, helt klart roligast.
 Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Det tar emot lite att plugga inne med strålande sol utanför MEN jag får trösta mig med att det blev en lååååååång och god brunch ute på ballkongen imorse :):):):)

Kommentarer
Postat av: Maddox

det var roligt att du var med =)

men det var verkligen hur tråkigt på krogen som helst! =S

2009-04-11 @ 05:40:57
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0