Fredag

Nä nu ska jag klä på mig och traska ner mot stan för att leta en sömmerska!
Vi har tre par byxor som måste fixas  i d a g !

Ringde till en och frågade om öppettider och berättade vad jag behövde hjälp med - bland annat att sy fast en knapp - fick erbjudandet att komma dit och sy själv! haha, fick mig ett gott skratt :) Inte för att jag inte kan - hur svårt kan det vara? Jag har bara inga redskap..


Senare idag (16 tiden)  blir det dejt med tjejerna :)
Fram till dess ska jag ha hunnit:
-Duscha & göra mig i ordning
-Sova en stund (så jag kan hålla mig vaken ikväll med min älskling)
- Läsa några sidor i en artikel
- Handla, laga och äta lunch

Time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0