Uppdat. Tisdag

Sådär ja! Nu har jag plugat färdigt för den här dagen, har nått mitt mål för idag =) Tur är väl det för längre än såhär skulle jag ha svårt med att koncentrera mig - världens fest hos de ovanför oss! och det är huuuuur lyhört som helst, t.o.m så mycket att vi har hört ljud vi verkligen inte ville ta del av! haha
       Visserligen har jag inte hunnit med att beställa nagellacken, men istället för det hade jag lite c-vitaminer som jag såg framemot då målet var nått..

Nu är det inte bättre än att jag snart ska lägga mig, innan jag somnar måste jag läsa lite till.
     Vill verkligen försöka hinna med allt!

Idag har jag pluggat en massa, lagat jättegod middag till mig och Andreas, ätit jättegod middag,
pluggat ännu mer och hunnit med en kort promenad för att få lite frisk luft till hjärnan..
     Imorgon väntar en ny dag med massa roliga saker! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0