Torsdag - superdag

Hej å hå vad jag är nöjd med gårdagen! Helt otroligt hur mycket jag stressade och jag hann med allt :)

Började med att gick upp 7.20, kollade igenom mailen och allt sånt. Gick ner till stan för att hämta programblad till VIP-galan på lördag, var där nere prick 09.00 då de öppnade. Skyndade mig sen upp till skolan för att hinna på föreläsning till 10. Den höll på till 11, då satt jag mig i biblioteket och läste i en timme, hann precis med en text som vi fick på 6A4 sidor.   Gick hem för lunch och en powernap på 20min, pluggade lite under lunchen. Gick till skolan 14.00 - men då dök ingen annan upp så det blev inställt. Gick hem och hämtade affischerna och cyklade (med punktering) ner till stan. Satte upp massa affischer OCH hann springa runt i lite affärer. Då jag kände mig nöjd köpte jag massa choklad som jag åt ute i solen. Cyklade hem och när jag kom hem åt jag up resten av chokladen och sen skyndade jag mig iväg på ett body pump pass. Efter passet gick jag hem och såg på gossip girl medan Andreas skulle iväg och volleybolla haha. Unnade mig en "plugg-fri-kväll", gjorde fika till Andreas och gick och la mig runt 22.15 tiden.... men kunde inte låta bli, plugg-läste ett kapitel i väntan på Andreas- som kom hem strax efter 23.00. Då han la sig låg vi och pratade om allt möjligt till 01.00 och idag så var vi uppe strax efter 7. Nu ska jag göra mig i ordning och sätta mig i biblioteket och läsa! =)


Oj vilken lång och ihoptryck text - aja, har iallafall fått ur mig min berättelse om min super dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0