Torsdag

Helt otroligt vad dagarna går fort... tiden bara springer iväg.

Idag så började jag min nya vid-sidan-om-kurs  och äntligen kan jag hela namnet på den Sociala problem, marginalisering och utanförskap. Jag vet inte hur många olika kombinationer jag har dragit till med haha, men så heter den iallafall.
   Det var riktigt roligt och spännande... tror att det kommer att bli väldigt lärorikt att ha med sig den i bagaget :)

Mitt mål är att såsmåningom läsa juridisk översiktskurs och kriminologi. En tjej i min grupp hade läst båda och sa att det var väldigt mycket litteratur - massa massa olika böcker och många med engelsk text. Så det känns som att det kanske blir svårt att hinna med det vid sidan av programmet, men jag SKA iallafall läsa dom - såsmåningom. Sen finns det 1000st till jag vill hinna med :)

När jag kom hem hade världens bästa älskling varit på ica och köpt massa godsaker till mig, som han ställt fram
 med en lapp bredvid....... blev hur glad som helst. Han har verkligen ställt upp de senaste dagarna då jag inte alls kännt mig så kry. Värst är det på morgonen och på kvällen. Först trodde (tror) jag att det var en vanlig förkylning, men nää jag känner mig inte förkyld. Sen började jag undra om jag kanske blev "matförgiftad" i helgen? Vi åt oxfilé o min bit var kanske lite väl blodig.. men nu börjar jag undra om det inte rör sig om migrän ? Jag har SÅ ont i huvudet och mår väldigt  illa.. magen ska vi inte ens nämna. Aja nog tjötat om det.

Nu ska jag lägga mig i sängen med mina godsaker och plugga.
Andreas skulle iväg på nåt roligt på skolan som han var tvungen att se respektabel ut inför ;o) Coolt! Jag vill också gå på nåt där jag känner att jag vill klä mig respektabelt (sen kan ju definitionen o begreppets innebörd disskuteras, haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0