Torsdag

Stressad stressad, tänkte försöka hinna med att tvätta innan jag börjar 13.00 -
  ska vara på skolan 12.30 för att ha seminarium coh skriva ut massa papper först också. Tvättade ju i helgen men så hängde jag upp Andreas vita t-shirtar lite här och var i lägenheten för att vi inte hade tillgång till torkskåpet så nu är t-shirtarna fulla med fula fläckar.

Klippningen igår gick bra, jag var faktiskt nervös för att hon skulle klippa för mycket men hon var jätteduktig och lyssnade :) Det slitna är borta och snart växer nytt och fint hår ut. Ska införskaffa mig en jävligt bra borste bara! Brukar ju knappt borsta håret.


Var uppe till 00 tiden igår och pluggade, imorse hoppade jag upp ur sängen 06.45 o satte igång på engång.
   Men lika fort som jag for upp som en raket trillade jag ner som en pannkaka vid 9 tiden och har legat o "halv-sovit" till 10. Aja nu ska jag hoppa in i duschen o försöka hinna med tvätten. Måste ner på ICA också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0