Tisdag

Åhh idag har det varit en  m y c k e t  bra dag =)
 
   Började med massa plugg i biblioteket från 8.15 fram till lunch. Sen blev det hemfärd och då hade både soffan OCH tv:n kommit!! Vi beställde den i söndags o den kom idag, helt otroligt va snabbt det har gått. Superbra!  Vi fixade ihop allt, eller det var mest Andreas som fixade o Stefan hjälpte till då det skulle vändas å vridas... jag fick städa undan å gå ut med alla kartonger. Sen gick jag på ica o köpte massa godis för att dom hade varit så duktiga :)
    Efter det blev det lite plugg o sen gick vi bort till Stefans lägenhet o kollade...kommer bli finfint då dom får ordning på allt. På vägen tillbaka kom han på att han skulle bjuda mig å Andreas på middag så vi gick på konsum o köpte taccogrejer. Stefan både lagade maten o diskade! haha. Skönt för mig o Andreas =)
   En kort promenad till hyresvärden o lite plugg... nu ska dom se film o jag ska sova om ett tag.

Ny dag imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0