Tisdag

Idag har det inte varit lika lättsamt som de andra dagarna... har inte alls varit på topp. Mått illa, haft huvudvärk och framförallt ont i magen. Lyckades ändå ta mig till skolan 8.15 satt å pluggade - föreläsning 10 - 12. Satt kvar ett tag i biblioteket men orkade inte längre än till...14.00 - 14.30 nångång.. gick hem å la mig o höll på att förfrysa mig..
    Tur att jag har världens bästa älskling som ställde upp och gick på ica två gånger åt mig.



Nu är det läggdags, eller det har det egentligen varit ett tag................ zzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Hej=)

tack.. ja har sätt de där.. gu va jag vill köpa köpa!! och alla barnkläder då..:-D fin fina saker..



go natt

2008-09-17 @ 22:42:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0