Måndag

Dagen började med att vi försov oss! Men för mig gjorde inte det så mycket förutom att jag inte hann sitta på bibblan o plugga i de 45min jag hade planerat innan 9 - då min föreläsning började. Andreas kom för sent.. men lungt ändå.

Föreläsningen höll på från 9 - 12, låter rätt länge men tiden går så himla snabbt och helt plötsligt ät det slut.
Efter lunch satt jag kvar i biblioteket o gjorde färdigt "dagens uppgift".. knallade hem med Andreas & Stefan efter det.
     16.50 sprang jag iväg till bodypump passet som började 10min senare och det var   t u n g t! Efter att inte ha tränat på ett tag... inte varit ute på promenad heller och bara ätit en massa   s k r ä p  den senaste tiden  så...jaa, det kändes i kroppen!  Tungt som bara den var det och jag är helt slut, skulle kunna somna  N U.   Känslan efteråt går inte att beskriva :)
  Andreas gjorde supergod middag, han kan, min mästerkock :)  

Paus ett tag till sen ska jag lägga mig o läsa - plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0