Måndag

Åh, jag kunde inte ha varit mer nöjd med den här dagen :) Satt i biblioteket från 8.15 - ca 12.30 o läste och skrev - hann med det jag planerat för dagen - sätter upp små mål för mig själv varje dag nämligen.
   Var på föreläsning mellan 13 - 15, som var jätte intressant faktiskt - vad är en människa? Sen blev det hem o fortsätta plugga. Kände mig inte helt på topp då jag kom hem - höll på att förfrysa mig, magont o huvudvärk så jag låg i sängen med täcke o filt och gjorde färdigt det sista för att uppnå dagens mål.  
     Min älskling gjorde jätte god middag med massa vitlök till mig :)

Nu sitter jag här med nytvättat hår och tar det lungt.
     Andreas o Stefan gick på ica för att handla lite godis.


Funderar på om jag ska ta tag i morgondagens planerade plugg lite senare eller om jag ska nöja mig med dagens insats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0