Lördag - bortskämd ;)

Världens bästa älskling har riktigt skämt bort mig idag :) Vi var på stan o handlade en massa fint. Jag köpte en svart skitfin kavaj och Andreas köpte två tröjor o en skjorta. En ny badrumsmatta och en SODASTREAM köpte vi också med oss! Hur bra som helst!! :)

   Sen köpte Andreas SUSHI till mig o jag lovade att äta upp allt! och jag gjorde det! Det var HUR GOTT SOM HELST! Jag förstår inte vad det var för fel förra gången vi åt sushi tillsammans, för då smakade det S K I T! Men jag var tvungen att ge det en ny chans och I lööööve it ;o)  Sen var vi på ica och han köpte min FAVORIT - Ben & Jerry - brownie glassen! Har redan ätit upp halva glassen o alla browniebitar.... så nu ska jag bara ligga här och jäsa o vänta på att vi ska se nån rolig dokumentär. Andreas spelar o Stefan kollar på.



Igår var tjejerna här, vi sjöng till singing bee, åt nachos, dansade och åkte ett varv... en    M Y C K E T trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0