Fredag

Var på skolan 8.15 - precis som min älskling är varje dag. Satt i bibl o pluggade fram till 9 och tro det eller ej men jag fick en hel del gjort på den korta tiden :)
   Sen var det föreläsning från 9 - 12, den var inte å leka med! Massa Napoleon, krig, Bismarck och allt vad det var. Riktigt intressant faktiskt dremot blev det lite svårt att hålla sig vaken sista timmen. Inte på grund av att föreläsaren var dålig - tvärtom, men det tar på krafterna att ta in en massa massa info konstant i 3h - tur att vi iallafall hade kopierat föreläsningsanteckningarna, annars hade det varit svårt att hinna med 54 powerpoint bilder med text.
 
     Fick skjuts hem, tog en paus för lunch och metroläsning och satte igång o plugga på engång efter det. Lyckades under tiden äta upp Andreas halva 230g  (den med +15% extra stor) marabou-daim - vet inte hur det gick till, helt plötsligt var det bara 3 rutor kvar.. så jag tog ju inte hela.
  Pluggade på fram till 16 sen blev jag så trött så jag tänkte vila 30min... blev bara 15dock, kunde inte slappna av. Gick upp, åt Andreas fettiga chips o satte mig och gjorde klart det  S i s t a - för idag! =)  Känner mig så sjukt nöjd.

Nu ska jag strax göra mig i ordning för färd ner mot Neli med Jelena o Mojdeh =)

Av nån anledning har jag fått mindre fin hy, undrar om det beror på chokladen, glassen, chipsen eller en kombination? Har iallafall inte tid att oroa mig för det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0