Yoga

Helt otroligt vad tiden går fort...  snart är det läggdags o en ny dag med plugg.. men först ska jag vänta på min Andreas som är å spelar nånting med Anders & Stefan.
   Själv har jag ätit våran goda middag som bestod av hemmagjorda hamburgare, SÅ gott.
Hann även med ett  YOGApass på 70 min också, helt OBESKRIVLIGT hur bra det känns att gå på det. Är så glad för att jag vågade prova på det igen efter att ha blivit så "avskräckt" förut. Det är helt Underbart - känslan, är helt underbar.
 Bakade en plåt havrekakor också o har snart mumsat i mig allt.. gott, men mindre bra för min tand som håller på å brakar ihop HELT. Har fått tid 2a december, allt fram till dess är fullbokat. Hoppas bara den håller till dess.



Ska se på insider nu, om jag vågar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att ni trivs :) Vi vill så himla mycket men vet inte riktigt vart vi ska börja, men jag har iaf sökt socionom till våren så, vi får väl se vad som händer, just nu tar jag bara en dag i taget. Hoppas du får en trevlig helg och grattis i efterskott! :)

2008-10-30 @ 21:03:31
URL: http://leijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0