Torsdag

Plugg plugg och åter plugg, det är vad dagarna består av... från morgon till kväll , roligt är det faktiskt.. intressant och spännande :) Lyckas klämma in lite träning här och där.
   Idag var jag nere på stan och handlade en massa fint. Köpte en kjol, två koftor och nya SKOR (igen) SÅ snygga, älskar dom.  Sen köpte jag en tjocktröja och en skjorta till min älskade pojkvän! Han är helt underbar och den senaste tiden har han varit... går inte att beskriva med ord... så otroligt förstående och världens tålamod då jag knappt haft tid med nånting förutom att plugga. Utöver det har jag beställt en skjorta, en till kavaj, en tjocktröja och nånting mer till min älskling OCH mina essie-nagellack! Vilken julaftons-månad :) och det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja du är verligen värd allt det där :)

Tur att du har klämt in lite träning också, det är du också värd.

2008-10-09 @ 22:52:23
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0