I can do it

Nu är det ett sånt tillfälle då det krävs mycket motivation för att inte ge upp...eller missa nåt. För just nu har jag SÅ mycket att göra i skolan. Tanken har slagit mig att jag kanske "tagit mig vatten över huvudet" i och med den här extra kursen, men jag VET att jag kommer ifxa det, jag SKA göra det :)

Idag, efter skolan åkte vi ner med Stefan, Alex o hans tjej för att leta utstyrsel till halloweeeeeeen på fredag... för då vankas det partY! Alla fick med sig nåt roligt... och jag köpte två JÄTTESTORA röda muggar / koppar...ENORMA.



...åt bl.a färdiga marinerade kikärtor till middag,
letar för fullt efter recept för det var riktigt gott, men har inte hittat än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0