Hemtenta

Tydligen blev jag inte avskräckt från att miljontals bakterier har naglar och nagelband som boplats.. Medan jag suttit på skolan och skrivit på hemtentan har jag helt omedvetet bitit sönder 7 av 10 naglar!! Ser rent ut sagt förjävligt ut.. och äckligt!
     Verkar inte bättre än att mitt undermedvetna verkar TRO att jag är mest koncentrerad då jag biter på naglarna. Eller så tror det att jag biter på naglarna just för att jag ÄR koncentrerad och verkligen fokuserad på nånting. I vilket fall så tar jag mina sönderbitna naglar o går hem nu.
   Imorrn ska jag tillbaka hit, till tysta rummet. Får så mycket gjort här :) ... men då kör jag på målade naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0