Fredag

Nu har vi nyss sett på andra filmen för idag - tredje för mig. Stefan o Anders var också här och kollade... vi såg Smokin´ aces - och inte asses som jag uttalade det, haha. Tidigare idag såg jag och Andreas Fiendeland, som var skitbra! Handlar om skyttegravskriget och hur dom la ner vapnen o blev sams under jul, skiiitbra tycker jag. Imorse på skolan såg vi också en film 1984 hette den, skum. Sen satt jag i biblan o tysta rummet o pluggade en massa. Skulle vilja se en till film - På västfronten intet nytt, men Andreas orkar inte så då hoppr jag också över det.

   Mina två paket kom idag också, nagellacken - 5st och kläderna - skjorta, kavaj o tjocktröjan till Andreas. Fattas bara en tröja till som inte fanns på lager. Allt var och passade superbra.


Nu ska se om jag hittar nån skohylla på internet, behöver en egen känner jag... eller egentligen 5st men en får räcka.

Imorrn blir det inflyttningsfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0