Fredag

Tog en paus från pluggandet för att testa mineralpudret och skriva av mig haha. Visst funkar det! Hyn ser helt underbar ut. Jag som annars aldrig använder puder eller brunkräm eller liknande är "fast" hoho. Men iallafal, det följer med en instruktionsvideo i startkitet, hallå det är ett puder! På hur många sätt kan man applicera det? Eller hur bär sig folk åt egentligen så att det behövs en instruktionsvideo till ett puder? Jag har visserligen inte sett filmen än - prioritering - men jag fick så bra instruktioner och så har jag läst en på om MIRAKELPUDRET (mineralpudret) att jag känner att jag vet hur man gör.
 
Iallafal, det jag vill få ut är att jag har läst att folk har sett underbara resultat av det här, finnar har försvunnit, fina linjer har minsakt o.s.v. Men hallå!! Anledningen till detta är ju att det här "mirakelpudret" ska användas enligt tydliga instruktioner som innebär cirkelrörelser och "arbeta in det" - alltså hålla på ett tag! Om man har mycket att täcka kan man ta fler lager - alltså "arbeta in det" ÄNNU mer. Det här innebär i sin tur att BLODCIRKULATIONEN i ansiktet sätter igång.  Ett blodkärl är som en gata. Om blodet inte kommer fram med lätthet, så får vissa delar av kroppen inte de näringsämnen eller det syre som är livsnödvändigt, ETT resultat av EN orsak (varierar från person till person)  <--> dålig hy <--> finnar <--> stimuleras med att sätta igång blodcirkulationen = mirakelpudret - mineralpudrets borstens uppgift.

... men det var väl ingen nyhet. Kul är iallafall att man får valuta för de 400kr som en 9g burk kostar.

Nu ska jag fortsätta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0