Onsdag

Så skönt att vara hemma, idag blev det bland annat en sväng till Strömsund :) Visserligen har jag haft saker att göra hela tiden, först nu unnar jag mig att bara ligga i sängen och äta lussebullar, men det har varit så roligt. Har köpt en en hel del fint som jag ska ta med mig till Umeå.. bland annat 3pkt sängkläder, ljus, pepparkaksformer m.m och på fredag (efter att ha skickat in hemtentan) ska jag unna mig massa fint!
     På tal om att unna sig, eller vad man nu gör då resultatet av det man gör är +Xkg på nån dag. Egentligen så har jag ingenting emot det, skön med lite extra värmehull  nu under vintern (haha) men det är faktiskt lite jobbigt att det har gått till på dålig väg och att sömnen verkligen har fått lida - väldigt sent intag av - bokstavligt talat  s k r ä p. Vad beror det här på då? Ja, det är en annan historia... det viktigaste är att man känner skillnad på engång - beroende på vilket håll.
    

... men som sagt, vinter nu!
Så jag fortsätter jobba på värmehullet med lite pepparkakor - snäll är jag så det räcker och blir över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0