Måndag

Snart är det dags att sova... har pluggat en massa idag o hunnit med en hel del o tiden har bara runnit iväg. Väldigt effektiv har jag varit idag =) 

Nu har jag spanat litegrann på vidareutbildningar - påbyggnadsprogram. Det är ju visserligen ett tag kvar, men man ska alltid ha ett  M Å L. Det kan ju såklart ändras under tidens gång, har ju fortfarande 2  obligatoriska terminer kvar ( förutom nuvarande och en valbar), men iallafall så tycker jag att  Masterprogram - Samhällsanalys och utredningsarbete, lät väldigt spännande och aktuellt! Fyra terminer är det, vilket innebär att jag skulle bli klar samtidigt som Andreas. 
   Får väl se vad som händer under tidens gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0