Lördag

Lördagen började med att vi skuttade upp ur sängen kl 9 för att hinna med ett träningspass på morgonen. Efter lite frukost blev det body balance för mig o gym för Andreas. Helt underbart att börja dagen med ett sånt där skönt pass. 
    Efteråt blev det en snabb sväng på ica för mig. Jag hade tänkt att baka scones till oss... längtade så mycket efter nybakat -doften... men Andreas hade redan kommit hem och gjort i ordning mat till mig. Han hade också varit på ica och köpt tapas till mig o fixat i ordning det han vet att jag tycker om :) Världens bästa!
  
   Sorterade i garderoben sen, massa kläder som jag inte använder som bara hänger där och tar plats.


Nu ska vi iväg o köpa ingredienser till kanelbullar. Var år och dar sen jag bakade det!  Längtar!
     
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0