Lördag

Har suttit o pluggat en stor del av kvällen, med 1pkt digestive m ost och ett glas mjölk för att ha nåt att knapra på. Lite halvt illamående nu..
     Iallafall, har en hel massa plugg jag vill stöka undan innan jag åker hem. För jag har planer på att kunna vara hemma med bra samvete och bara koppla av!  Det har varit en stressig termin.. och den är inte över än. Men det går bra, jag fixar det :)

Har hunnit med att skriva en lista på en massa fint som jag ska köpa till lägenheten- jag, för att Andreas har inte behov av att ha nåt att säga till om då jag väljer dukar, filtar eller muggar. Däremot är vi överens om skohylla, vägghylla, matta och tv-bänk som måste inhandlas. På tal om min älskling, så är han ute o svingar sina lurviga ikväll. Jag har gjort en god baugette-macka till honom då han kommer hem, för att kebaben här på Ålidhem är INTE god.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för dina fina värmande ord :) Precis som du säger så vet man ju det själv, men behövs ändå påminnas om att det faktiskt är helt naturligt att känna sig ledsen och gråta ibland... Även om man känner sig svag och vek, så är det så en människa måste få reagera.. Tack tack :)

2008-11-17 @ 17:45:38
URL: http://leijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0