Just nu

Såhär ser det ut hos oss just precis just nu:

Andreas har köpt nåt så modernt som en mediaspelare för över 4000kr!! som han håller på å fixar med. Han har tydligen hållit på med den sen klockan 14.00 idag, haha! Med endast uppehåll för middag..
     Jag då? Salt & Vinegar:sen är slut så nu sitter jag här o ska leta nån rolig kurs att gå nästa termin, utöver programmet har jag anmält mig till en... men idag fick jag veta att det går att läsa juridik - översiktskurs på distans och halvfart!! Inga träffar ALLS och 15p på en hel termin. Om den går nästa termin och jag fortfarande kan anmäla mig så vore det GULD värt! Det är ett av mina mål, att hinna med bl.a den kursen.. för ren allmänbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0