Tisdag

Vaknade precis 7.10 idag, o tur var väl det för min älskling hade glömt att ställa väckarklockan! Tur att jag har en alldeles egen - inbyggd haha.

Nu blir det plugg o sen möte kl 11 o plugg efter det..
     får se om jag kanske hinner med en promenad idag, det är superhärligt väder o det skulle vara det hela dagen. om inte annat så tar jag mig iväg då Andreas ska iväg till gymmet, själv tänker jag inte slösa en solig dag på att hänga där inne... inte idag iaf.




Åh vad jag längtar hem!! Längtar efter mamma o pappa... pratar med dom varje dag men det är inte samma sak som att vara hemma. Tur att det inte alls är lång tid kvar.

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om hur många besökare du har i genomsnitt per dag? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-27 @ 08:47:27
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0