Tisdag

Gick iväg till skolan imorse som vanligt.. med Andreas & Stefan, satt i biblioteket o fifflade lite, men fick inget vettigt gjort.
   Tänkte boka tid med en lärare, men han var inte där..  hade inte med mig fika heller för jag bytte väska i sista sekund o glömde i den andra, så jag blev less och gick hem.
Nu har jag just ätit mina tacco-pizza-rester o ska snart åka iväg till Mariehem och hämta post som jag antagligen fått dit. Det får bli en bilfärd, har inte tid att börja gå dit nu tyvärr.. seg som jag är.


MÅSTE PLUGGA SEN.
             MÅSTE
                           MÅSTE
                                          MÅSTE
...jag ska :)


Kommentarer
Postat av: belabela

när är du klar med skolan där uppe då?
om du ska hem något mer i sommar, så let me know. det var länge sen vi sågs.
jag mår bra. det blir bara bättre och bättre ;D

2008-05-06 @ 10:14:45
URL: http://larvamasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0