Super-duper-glad

Blubb blubb.. nyss ätit lite för mycket så magen strejkar...  men gott var det iallafall. Om det inte vore för att jag ska upp väldigt tidigt imorrn hade jag gått en promenix nu, +13C ute, riktigt skönt kvällsväder, men istället så blir det sängen o sova snart. 
     Det bär nämligen av hemåt imorrn :) Mamma fyller år på fredag! Sen ligger jag bra till så jag kan unna mig att åka hem, fick för övrigt ett väldigt bra betyg...besked från ledarskap & organisation kursen idag som gjorde mig sååå glad.


Längtar tills jag äntligen är hemma..
   
   För övrigt har jag kommit på ett ämne till min B-uppsats, skönt att allt rullar på nu.

Kommentarer
Postat av: belabela

jag är ju kvar i skara fram tills i slutet av maj. jobbar fortfarande med gamla.
ska snaret åka hem till orsa över sommaren och sen dra vidare till gud vet vart (har ej bestämt mig än). jag hamnar där jag hamnar.

haha, jag kan itne undgå att kommentera värmen hos er. vi hade 25+c igår ;D

jag ska till östersund i sommar också, därför v8ill jag att du och jag försöker pricka in samma tillfälle ;D

2008-05-08 @ 10:42:03
URL: http://larvamasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0