studera.nu

Gjorde om min anmälan lite till nästa termin, jag la till en sen - anmälan till en kurs.
Så nu ser det ut

Kriminologi (Distans) I, 30hp

Historia A för sociologiprogrammet, 30hp
Sociala problem, marginalisering and utanförskap, 15hp


Historia A för programmet är ju obligatoriskt, men dom andra två tänkte jag ta för att det känns som att jag nog kan hinna med det.
  Känns som att jag fått in en studieteknik som funkar o trots att jag läser två kurser nu så får jag tid över.

Sen så tänkte jag läsa historia litteraturen under sommaren så att det underlättar
då jag kommer tillbaka till nästa termin.


Aja, bara att hålla tummarna att det ordnar sig =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-05-22 @ 13:31:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Empem

Hej! Allt bra en dag som denna?

2008-05-22 @ 13:58:33
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0