Rosa smoothie-muggar

Blev en powernap efter all bullätning, båda blev superdupertrötta...
   Åkte iväg till Ersboda o handlade då vi hade vaknat, fick äntligen med mig glas hem. Visserligen är det muggar och i plast men det gör inget! haha. De är rosa och perfekt till smoothies... och min rosa smootihes bok =)

Köpte en först för det är inte precis nåt som Andreas vill ha, men så tråkigt å bara ha en så det blev en till... ganska logiskt. De är förresten jättestora, rymmer 0,5l per mugg =)




Solen skiner verkligen ute nu, det sken upp då vi vaknade. Så nu ska vi iväg, jag ut på en låååång promenad och Andreas ska iväg å spela fotboll! Synd bara att jag lämnade spring-skorna hemma i Östersund, har inga som är perfekta här.. men det funkar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0