Onsdag

Zzzz, så trött o seg jag känner mig idag... oooh inte alls roligt.
   Hann färdigt det jag planerat till idag strax innan lunch.. skönt. Om jag inte hade haft möte med läraren 15.00 så hade jag gått o lagt mig nu, är såååå trött.

Jag brukar alltid ta fram våra lunchlådor ur kylskåpet på morgonen så att vi inte glömmer de men imorse gjorde jag inte det för att jag hade planerat att gå hem vid lunch. Så jag tänkte att Andreas skulle få komma ihåg sin själv.. haha, gissa vad? Precis när jag ska dra hem o äta lunch så ringer min älskling o berättar att han glömt sin lunchlåda... haha. Roligt roligt.



Fick provsvaren idag, stod att jag skulle ringa så hon kunde boka in tid hos en dietist för jag var troligtvis överkänslig mot laktos. Oook. Det var inte riktigt nån nyhet då halva jordens befolkning är det...typ och en dietist känns som lite bortkastade pengar, men jaa.. kanske får tips på nåt smarrigt recept, haha.


usch nu regnar det..

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra skrivet på Mogis blogg!

2008-05-07 @ 20:07:43
URL: http://www.sara1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0