Lördag

Gick upp för ett litet tag sen o nu har jag varit en duktig hemmafru o bakat scones =) doftar underbart här nu...

Igår gick vi på ett ställe där allt kostar 33kr! Mat, öl, vin, rubbet. Det går helt enkelt ut på att man kombinerar ihop sina rätter... man får fisk/ kött/ fågel för sig (33kr/st) o sen får man välja potatis / strips / sallader/ grönsaker/ pasta eller vad man nu vill ha för 33kr.  Skitbra idé ju!! Att inte jag kom på det.
   Var lite emot först för det såg ut som att man fick så lite mat, men inte det då! Jag beställde in fyra rätter o Andreas tog tre MEN han hade sån tur att killen som serverade gjorde fel så han fick en extra tallrik med kött!! haha, då var min älskling nöjd :)

Sen då vi kom hem hade jag så ont i magen att jag däckade på engång :(
  Typiskt att det ska vara så vid minsta lilla "snedsteg", men känns dessto bättre nu.



Ikväll blir det middag o kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0