Hej å hå

Jävla skiiiiit! Upptäckte igår att ifall jag ska kunna beställa från usa så går det ju inte med faktura! Knasboll!
   Brukar alltid ta det eller postförskott då det känns tryggast, skitsamma att det blir nån krona extra.. men nu går ju inte det.
Jag som tänkte klicka hem en massa fint, får se hur jag gör!


Ett lager med solkräm blir det iallafall, men hem till mamma & pappa.
Är rädd för att fakturan inte kommer hinna komma medan jag är kvar i Umeå.
  Längtar till sommaren då vi äntligen ska åka hela familjen ner till alla släktingar...bil & allt. Som det ska vara!
men först hoppas jag att jag får jobba lite i juni o juli, lämnade referens idag... får se hur det blir..



 

Kommentarer
Postat av: belabela

haha, härligt. så vet du vad som kan komma att hända i mitt liv ;D
mår du bra?

2008-05-05 @ 21:56:25
URL: http://larvamasturbation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0