Fredag

Här är vi uppe med tuppen både idag och igår... men till skillnad från igår så har jag fått en hel del pluggande gjort idag. Tycker faktiskt om att gå upp tidigt (8-9) då jag får mest gjort fram till lunch, sen är det skönt att sakta ner farten eller göra nåt annat.

Igår på body pump var jag tvungen att sänka vikterna, fick inte till nåt "skydd" runt stången på ett bra sätt så jag lastade av, vilket gjorde att det knappt kändes nåt men aja, skönt var det iallafall.. att komma iväg :)

På kvällen såg vi på film, Stefan kom också över så vi trängde ihop oss i datorrummet. Jag slumrade till nån enstaka minut men lyckades förutom det hålla mig vaken fram till 00.30. Verkligen inte fy skam för att vara jag, som annars somnar efter 20min då jag ser på en film. Vad filmen hette har jag däremot inget minne av, men det var jag som valde.


Kokade ägg förut och det var inga små ägg,
syns kanske inte på bilden men de var i en storlek större, så att säga..coolt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0