Torsdag

Go´morron go´morron... haha sitter vid datorbordet med min bärbara å har den stationära bakom, satt o knappade på tangentbordet o undrade varför det inte kommer fram nåt, haha..det var ju på tangentbordet till den stationära jag knappade :P

Igår så var jag med min älskling hela dagen.. o dagen gick så snabbt! Köpte en jättefin jacka o fick Hello Kitty strumpor av Andreas. Sen åt vi sushi o fy fan, inte igen! Massa jävla ris o nån äcklig fisk. Det enda som var gott var de stora fiskbitarna(?) All annan fisk o allt var så jävla äckligt. Iallafall så kändes det som att min garderob var komplett förutom ett par skor o de svarta jeansen efter att jag köpte jackan... MEN så fel jag hade. Hittat lite mer grejer som behövs.
     Hmm fick en micro av pappa i tisdags också, super bra o fin . Låter som att han gav mig en gammal skit micro som inte han o mamma ville ha, haha, men inte det. Fick pengar så jag fick köpa själv så det blir ju ungefär samma sak =) Nu behövs bara en soffa, ett soffbord, bokhylla o att bordet o stolarna i köket byts ut. Tv-bänk har jag hittat, som jag kanske ska köpa på lördag.. (?)


Nu ska jag äta min lilla frukost o plugga.. vet inte vad jag har gjort med dagarna har gått så fort! Har haft fullt upp varje dag.. o så även idag :S  Ska gå en promenad, köpa telefonkort till pappa, träna, ner på stan å köpa lite smågrejer o så var det nåt mer också. Aja börjar med frukost o plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0