Tisdag är en bra dag

Tänkte bjuda på en bild från den här underbara dagen men kameran är i köket och jag orkar inte gå och hämta den.
     Flög upp ur sängen imorse - upp som en raket (brukar dock falla ihop som en pannkaka rätt tidigt under kvällen) fixade i ordning allt till mig o Andreas och sen traskade jag iväg till skolan där vid 8 tiden. Satt på skolan och läste fram till 10 då gick jag hem för att kolla posten o se om böckerna jag beställde hade kommit, icke. Så jag gick ner på ica och åt en banan och handlade.. hmm kommer inte ihåg vad, iallafall så får alla alltid ta en banan på ica här (inte bara barn) och äta upp den medan man är inne i affären, super bra :)
     Sen blev det ett body pump pass och jääääklar vad det gick undan, 60min gick hur snabbt som helst och jag älskar det, det är så roligt. Salarna är enorma, musiken är super och ledarna är bra & peppande. Synd att inte Andreas kan gå med mig, han har ju inget guld-kort. Efter det var jag på föreläsning o sen hem. hade minsann paketet kommit, hämtade ut det och läste lite..spännande. Andreas kom hem o så gick vi iväg o tränade en snabbis i gymmet, jätte mycket folk men det gick ändå snabbt, vi behövde inte vänta på nån maskin.
     Kom hem, gjorde middag tillsammans (som vanligt) och medan vi åt valde vi ut nya tapeter till alla rum.. så roligt, men det kommer ta 8-10v innan de kommer o tapetserar om.. sen blev det dusch, god efterätt och nu tänkte jag plugga lite.

Verkligen en jätte bra dag idag, känner mig så glad o nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0