Tentamåndag

Nu så, organisation och ledarskaps tentan är avklarad! Satt idag från 10-13.30 och skrev för fullt.. blev sista-minuten-pluggande sista veckan som var. Visserligen en del pluggande och varje dag, kunde ha pluggat ännu mer, men det kändes bra då jag gick ut därifrån efter 3,5h. Får väl se vad resultatet bli så småningom. Imorrn börjar moment 2 i kursen samtidigt som jag ska ha redovisning i sociologi B. Har varit tvungen att om prioritera lite och sätta organisation & ledarskaps kursen först och det andra i andra hand, så jag får visserligen fullt upp nu i två veckor (läsa en bok & skriva två rapporter) men jag åker hem till Östersund imorrn. Vilket iofs är väldigt roligt, men min Andreas kan inte komma hem förrän nästa tisdag..

     Idag öppnade också studera.nu så man kan söka till nästa termin. Utöver programmet så ska jag anmäla mig till Kriminologi kursen i Stockholm, ska bli skiiit skoj med den faktiskt. Kommer bli fullt upp för jag har hört att nästa termin på programmet är rätt tuff med en massa historia, samtidigt som litteraturen till kriminologi kursen består av inte mindre än ca 20böcker.. men jag vill ju, så. Finns så mycket som jag vill läsa, så fort jag klarat av de här ska jag hoppa på nån kurs i juridik, vad jag längtar.


Strax ska vi iväg och träna, måste packa ikväll också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0