Sundsvall-måndag

Har haft en underbar-hel-dag i Sundsvall med mamma o pappa. Vi åkte hemifrån 8.00 o kom hem runt 20.15. Vi hann med både ikea (Birsta överhuvudtaget - där jag åt världens godaste gulasch ) och stan o som vanligt köpte vi med oss världens godaste pizza. Finns bara ett ställe som gör pizzor som är så goda att man aldrig behöver prova några andra o det är stället i Sundsvall - älskar de! Fick även med mig dubbel X - alltså XX -  antal plagg hem  (plus grejer från ikea) som alla(t) är heeelt underbara, älskar allt som jag har köpt... en massa massa massa.  Plus allt det som jag o mamma köpte häromdan, men jag har ju planerat att handla en maaaassa nytt så! Det som fattas nu är ett par svarta acne jeans o ett par skor, men de ska jag köpa då jag kommer till Umeå, för där finns de perfekta.
     Världens snällaste pappa betalade nästan allting, vet inte varför då jag sa att jag kan betala en hel del själv...men nä, han tyckte jag skulle spara mina pengar. Vet inte riktigt till vadå.. känns tråkigt att bara spara o inte ha nånting att lägga nåt på. Sen har jag ju sparat en massa! Aja, jag fick iallafall bjuda honom på en morotskaka (favoriten) iofs kunde han inte säga nåt eftersom han var inte med när jag o mamma köpte, men det var roligt att se hur glad han blev då jag överraskade med den.
    Nu ska jag nog sova, har en del att göra imorrn..


Imorrn kommer min älskade Andreas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0