Skärtorsdag

Ligger och jäser i min säng nu efter en jättegod middag, hemma hemma hemma i Östersund... så skönt att vara hemma och äntligen koppla av lite.  Konstigt nog så har jag internet på datorn trots att jag inte kopplat upp nånting, tänkte ligga o se på en massa filmer o så såg jag att det fanns internet =)

     Har köpt en maaaassa fina kläder de här två dagarna! Hittade supersöta skor idag (två par) men köpte en klänning o lite annat istället... vi åker till Sundsvall på måndag, tänkte handla en del grejer till lägenheten då men jag har skrivit en lista på kläder som jag behöver, som jag vill prioritera före, haha. Får väl se hur det blir, får förresten tillbaka ett fint fyrasiffrigt belopp på skatten eller vad det var... iallafall blir det extra i kassan... funderar på att köpa nya jeans för det och nåt mer.

Aja, får se hur jag löser det... ska hämta lite efterätt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0