Onsdag - kväll

En lång dag med en massa läsning har det varit idag... skönt att den är över och det är dags att sova =)
     Blev en ensam middag idag för att Andreas skulle iväg på nån föreläsning o sen blev de bjudna på mat också, hmm lite orättvist men gjorde inte så mycket. Jag gjorde middag som jag åt framför tvn istället o det blev suuuuper gott, så gott att jag gjorde lite extra så att Andreas även fick till en matlåda imorrn :) Efter det pluggade jag lite (LÄSTE, det är så jävla mycket att läsa hela tiden) o sen somnade jag i soffan (som är en säng då vi inte har nån riktig soffa än, funkar alldeles super-duper-utmärkt)
     ... men så kom min älskling hem o vi gick de 50m till ica o handlade efterätt o så köpte han snacks till mig till imorrn. Iofs blev bara drickan kvar för jag tog resten ikväll men då får man skylla sig sjääälv.



Go´natt,  ännu en tidig morgon väntar imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0