Mcdonald´s fika

Nyss kommit hem från en trevlig fika.... på mc donald´s. Bara de som hade öppet, sen har dom mina favorit chokladmuffinsar, ÄLSKAR de för att det är stora chokladbitar i, utöver all god choklad. Blev iallafall det och lite värmande kaffe, har skitont i magen nu.. men det var det värt, iallafall för stunden! Nu är jag istället jävligt irriterad på att jag har så ont. Blir galen på min mage! Men vad gör man...snart så, några dagar kvar.. då börjar all utredning om vad felet ÄR. Skiträdd för att de ska behöva ta blodprov, tål inte blod, tål inte smärta och tål absolut inte att se eller känna en nål i mig... sjukt rädd för det! Men måste jag för att få veta vad felet är så, mer än gärna!

Ligger i sängen nu o dricker nåt örtte, så gott. Har helt underbar smak och doft... skulle kunna dricka hur mycket som helst av det... men lär väl få ont i magen av det också, haha.. kan ju inte göra annat än skratta åt eländet.





Ibland är vissa saker bara så komiska, så det blir roligt... hahaha
  Kan ligga för mig själv o skratta när jag tänker på det, men vad gör man. Önskar jag kunde skriva det... men det går bara inte, det är helt enkelt bara så skrattretande så jag vill bara skratta hela tiden. Ojojoj så roligt det är, dessvärre lite sorligt också.



Undrar om jag ska ta mig i kragen och springa en runda imorrn(?) skulle vara välbehövligt o skönt ...om det är soligt o fint, men halvdrygt med massa snö.....träningshuset / step in är ju stängt lör / sön. Kan inte all snö bara försvinna nu? Det gör saker o ting så mycket lättare, iallafall eventuella spring-rundor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0