Måndag

Oj vad dagen har gått fort. Började med att jag tog mig iväg till skolan samtidigt som Andreas, så skönt att kunna göra det då det tar 2-3min att gå dit, istället för den långa biten från Mariehem. Satte mig i biblioteket o läste (plugg såklart) i väntan på att ha föreläsning kl 10. Efter föreläsningen sprang jag runt o letade efter några fina växter, men inget fanns här på Ålidhem.
     När Andreas kom hem fikade han först med Stefan medan jag pluggade och sen cyklade vi iväg till ica maxi för att leta växter där, hittade perfekta med perfekta vaser men alldeles för dyra. Så istället kom vi hem med en massa köttfärs och varsinn påse godis, två timmar senare och då är det inte så långt till maxi härifrån.
     Vi gjorde middag, åt & lyssnade på musik (ingen tv i köket alltså!), med våran lilla lampa tänd i fönstret... mmm så mysigt det är :) Jag kan verkligen inte ha det bättre än vad jag har med min underbara älskling :)

Nu har vi pluggat lite båda två och jag funderar på om jag ska ta mig ett bad eller om jag ska gå iväg til iksu o kolla om nån tränar nu(?) Har inte så mycket annat för mig. Känns dock lite läskigt att dit nu när det är mörkt ut, så jag hoppar nog över det.image509 Såhär såg vårt mysiga kök ut idag då jag satt  med favoritriskakor o moderna samhälls teorier i högsta hugg, - tapeter, skåpluckor och gardiner är temporära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0